Restaurant – Bar – Sala per Llogar

RESTAURANT I CAFETERIA

MenjadorCATLa cafeteria Can Guetes compta amb entrepans elaborats amb productes de la nostra comarca que faran que el teu sigui el millor esmorzar… i/o berenar! També disposa de gran varietat de sucs, tes, cafès i infusions per a tots els gustos.

El restaurant Can Guetes disposa de menú de migdia d’entre setmana i de caps de setmana i d’una carta de vespres. Es tracta d’una cuina elaborada amb productes de qualitat provinents de l’horta ecològica, de productors locals (Producte del Ripollès) i de centres compromesos amb valors socials.

Al restaurant Can Guetes hi trobareu un indret ideal per fer un bon àpat en família, amb la parella o amb la colla d’amics. Un espai on el bon menjar es complementa exitosament amb una decoració basada en la recuperació i el reciclatge, realitzada des de les botigues Segonamà de la Fundació MAP:

MENÚ DIARI MIGDIES DE 12 euros (amb 3 primers i 3 segons a escollir. Renovat cada dia)

MENÚ MIGDIA CAP DE SETMANA DE 16,80 euros (amb 3 primers i 3 segons a escollir)

MENÚS A MIDA PER A GRUPS

CARTA VESPRES: Tapes – Amanides – Hamburgueses – Biquinis i Entrepans. Nova carta (des d’abril 2019)! Consulteu la carta dels vespres

FORMATGES I INFUSIONS:  el restaurant CAT Can Guetes també és punt de venda d’alguns productes locals, com els formatges MUUU BEEE de la Fundació MAP i els tes i infusions d’Artesano Natural, elaborats a Ripoll.

PRODUCTES FUNDACIÓ MAP: al CAT Can Guetes hi trobareu un punt de venda de productes elaborats artesanalment per la Fundació MAP (llibres-caixa, punts de llibre, llibretes…) , així com de marxandatge de l’entitat (samarretes, tasses, calendaris, bosses…).

SALA PRIVADA PER LLOGAR

El CAT Can Guetes també compta amb una sala privada amb capacitat per 70 persones. Es tracta d’un espai personalitzable amb equip audiovisual per fer-hi celebracions, reunions, festes d’aniversari, formació, conferències, tallers… La sala es pot llogar per hores (consulteu-nos el preu).