Restaurant – Bar – Sala per Llogar

OBRIM TOTS ELS DIES DE LA SETMANA: DE DILLUNS A DIUMENGE: DE 9 A 17h

Seguiu la nostra actualitat per les xarxes!

Per a més informació i reserves, truqueu-nos al 972 71 80 01 i al 618 389 923.

La cafeteria Can Guetes compta amb entrepans elaborats amb productes de la nostra comarca que faran que el teu sigui el millor esmorzar. També disposa de gran varietat de sucs, tes, cafès i infusions per a tots els gustos.

El restaurant Can Guetes disposa de menú de migdia d’entre setmana i d’una carta de migdies de cap de setmana. Es tracta d’una cuina elaborada amb productes de qualitat provinents de l’horta ecològica, de productors locals (Producte del Ripollès) i de centres compromesos amb valors socials.

Al restaurant Can Guetes hi trobareu un indret ideal per fer un bon àpat en família, amb la parella o amb la colla d’amics. Un espai on el bon menjar es complementa exitosament amb una decoració basada en la recuperació i el reciclatge, realitzada des de la Botiga Segonamà de la Fundació MAP:

MENÚS QUE OFERIM:

• MENÚ DIARI MIGDIA DE DILLUNS A DIVENDRES DE 15 euros (opció per endur): amb 3 primers i 3 segons a escollir. Renovat diàriament. També hi ha la possibilitat de fer mig menú. Consulteu les xarxes o truqueu-nos per saber-lo.
  • MENÚS A MIDA PER A GRUPS. Truqueu-nos i el fem a mida per a vosaltres.
  • CARTA MIGDIES CAPS DE SETMANA: Platets i tapes – Hamburgueses d’elaboració pròpia – Entrepans/Planxats – Vermuts – Menú Infantil. Consulteu la carta

PRODUCTE DEL RIPOLLÈS:  el restaurant CAT Can Guetes aposta pel producte de proximitat de qualitat de la marca de garantia Producte del Ripollès. Hi podeu degustar productes com els formatges MUUU BEEE, els làctics Mas Lladré, les cerveses artesanes Minera i Bitter CAT, la trumfa de la Vall de Camprodon o els tes i infusions d’Artesano Natural, elaborats a Ripoll.

El CAT també és punt de venda dels formatges MUUU BEEE de la Fundació MAP.

PRODUCTES FUNDACIÓ MAP: al CAT Can Guetes hi trobareu un punt de venda de productes elaborats artesanalment per la Fundació MAP (llibres-caixa, punts de llibre, llibretes…) , així com de marxandatge de l’entitat (samarretes, tasses, calendaris, bosses…).

SALA PRIVADA PER LLOGAR

El CAT Can Guetes també compta amb una sala privada amb capacitat per 70 persones. Es tracta d’un espai personalitzable amb equip audiovisual per fer-hi celebracions, reunions, festes d’aniversari, formació, conferències, tallers… La sala es pot llogar per hores (consulteu-nos el preu).