Restaurant – Bar – Sala per Llogar

ENS ADAPTEM ALS HORARIS I AFORAMENTS MARCATS PER LA GENERALITAT.

ACTUALMENT OBRIM TOTS ELS DIES DE LA SETMANA:

DILLUNS, DIMARTS I DIMECRES: DE 9 A 17h

DIJOUS, DIVENDRES, DISSABTE I DIUMENGE: DE 9 A 18H

ESMORZARS I DINARS PER CONSUMIT AL CAT O PER ENDUR.

LLOGUER DE BICICLETES ACTIU.

Seguiu la nostra actualitat per les xarxes!

RESTAURANT I CAFETERIA

Serveis:

• Possibilitat de consumir a l’interior. Aforament reduït segons la normativa vigent.
  • Servei de terrassa.
  • Menú de migdia per menjar al CAT o per emportar de dilluns a divendres (12,5 euros / 10 euros per endur).
  • Carta hamburgueses, tapes, plats combinats i entrepans per dinars dissabtes i diumenges. Per menjar al CAT o per endur.
  • Lloguer de bicicletes.

Per a més informació i comandes, al 972 71 80 01 i al 618 389 923.

MenjadorCATLa cafeteria Can Guetes compta amb entrepans elaborats amb productes de la nostra comarca que faran que el teu sigui el millor esmorzar. També disposa de gran varietat de sucs, tes, cafès i infusions per a tots els gustos.

El restaurant Can Guetes disposa de menú de migdia d’entre setmana i d’una carta de migdies de cap de setmana. Es tracta d’una cuina elaborada amb productes de qualitat provinents de l’horta ecològica, de productors locals (Producte del Ripollès) i de centres compromesos amb valors socials.

Al restaurant Can Guetes hi trobareu un indret ideal per fer un bon àpat en família, amb la parella o amb la colla d’amics. Un espai on el bon menjar es complementa exitosament amb una decoració basada en la recuperació i el reciclatge, realitzada des de les botigues Segonamà de la Fundació MAP:

MENÚ DIARI MIGDIES DE 12,5 euros (10 euros si és per endur): amb 3 primers i 3 segons a escollir. Renovat diàriament. Consulteu les xarxes o truqueu-nos per saber-lo.

MENÚS A MIDA PER A GRUPS (segons aforament permès). Truqueu-nos i el fem a mida per a vosaltres.

CARTA MIGDIES CAPS DE SETMANA: Platets i tapes – Hamburgueses d’elaboració pròpia – Entrepans/Planxats.

PRODUCTE DEL RIPOLLÈS:  el restaurant CAT Can Guetes aposta pel producte de proximitat de qualitat de la marca de garantia Producte del Ripollès. Hi podeu degustar productes com els formatges MUUU BEEE, els làctics Mas Lladré, les cerveses artesanes Minera i Bitter CAT, la trumfa de la Vall de Camprodon o els tes i infusions d’Artesano Natural, elaborats a Ripoll.

El CAT també és punt de venda dels formatges MUUU BEEE de la Fundació MAP.

PRODUCTES FUNDACIÓ MAP: al CAT Can Guetes hi trobareu un punt de venda de productes elaborats artesanalment per la Fundació MAP (llibres-caixa, punts de llibre, llibretes…) , així com de marxandatge de l’entitat (samarretes, tasses, calendaris, bosses…).

SALA PRIVADA PER LLOGAR

El CAT Can Guetes també compta amb una sala privada amb capacitat per 70 persones. Es tracta d’un espai personalitzable amb equip audiovisual per fer-hi celebracions, reunions, festes d’aniversari, formació, conferències, tallers… La sala es pot llogar per hores (consulteu-nos el preu). Actualment la sala té un aforament reduït segons la normativa vigent. Demaneu-nos més informació.