Avís legal

Aquest lloc web i tots els seus continguts, incloent-hi els textos, imatges, so i qualsevol altre material, són propietat de la Fundació MAP, d’algun organisme vinculat a l’entitat o de tercers que hagin autoritzat l’ús d’aquests continguts a la Fundació MAP i que estan llicenciats sota Creative Commons.

Dades:

• Nom propietari: Fundació Privada MAP (amb inscripció en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya número 1.047, classificada com a benèfica de tipus assistencial).
  • Domicili social: Polígon Industrial Els Pintors, C/Dalí 6-8. 17500 Ripoll.
  • NIF: G17414905.
  • Telèfon: 972 70 31 04.
  • Correu electrònic: fundaciomap@fundaciomap.com

L’obra de Portal web de la Fundació MAP està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Compartir Igual 3.0 Espanya de Creative Commons

Creat a partir d’una obra disponible a fundaciomap.org. Els permisos addicionals als d’aquesta llicència es poden trobar a fundaciomap.org.Tot accés a aquest lloc web resta subjecte a les condicions següents:

• Només està autoritzat l’ús personal no comercial. No està permesa la modificació del web ni dels seus continguts.
  • La informació administrativa facilitada a través d’aquest web no substitueix la publicitat legal de les lleis, de les disposicions generals i dels actes que hagin de ser publicats formalment al DOGC, l’edició digital del qual és l’únic instrument que en dóna fe de l’autenticitat i contingut, o en altres diaris oficials.
  • L’Administració de la Fundació MAP no és responsable de la informació que es pot obtenir a través d’enllaços a sistemes externs que no siguin dependents d’aquesta Administració.
  • La Fundació MAP no garanteix que el web i el servidor estiguin lliures de virus i no es fa responsable dels danys causats per l’accés al web o per la impossibilitat d’accedir-hi.