Punt Burricleta

El CAT és l’establiment turístic de Ripoll acreditat per Burricletalogo_burri. Aquest acord ens permet disposar de bicicletes rurals elèctriques i de rutes exclusives per la nostra comarca per tal que els nostres clients puguin gaudir d’una experiència diferent damunt dels pedals.

Tanmateix, si t’agrada pedalar fort també disposem de bicicletes Mountain Bikes, tant per adults com per nens. Consulta les tarifes i fés la teva reserva trucant al 972.71.80.01 o enviant un correu electrònic a cat@fundaciomap.com.

logo_burriBURRICLETA, LA BICICLETA RURAL ELÈCTRICA

burricleta1

Què és la burricleta?
La burricleta és una bicicleta que incorpora un motor elèctric: és la bicicleta rural elèctrica de referència a nivell català; ás la nova forma de conèixer el paisatge, la història i la cultura del teu entorn. En definitiva, és la millor manera de respirar aire pur i compartir moments irrepetibles amb amics i família sense cansar-te!
La burricleta acosta les persones a la natura amb una vocació conciliadora, divulgativa i contemplativa.

Per què la burricleta?
– Perquè el projecte es basa en ecoturisme de qualitat: sostenibilitat, preservació i apreciació del medi natural i cultural del nostre entorn.

– Perquè democratitza l’ús de la bicicleta per a tot tipus de persones: homes i dones, grans i petits, joves i adults, en família, en grup o en parella, i en qualsevol moment de l’any, sense altra condició que saber anar amb bicicleta.

– Perquè et posa fàcil la descoberta de l’entorn natural.

– Perquè viatjant en burricleta t’ho passaràs molt bé! Prova una nova forma de conèixer el paisatge, la història i la cultura del teu entorn. Respiraràs aire pur, compartiràs moments irrepetibles amb els amics i amb la família i, sobretot, no et cansaràs!

Lloga una burricleta!
Al CAT t’oferim la possibilitat de llogar la teva burricleta, ja sigui per unes hores o per uns dies. Consulta les tarifes i fes la teva reserva trucant al 972 718 001 o enviant un correu electrònic a cat@fundaciomap.com.

Les Tarifes
Tarifes Lloguer Burricletes

Tarifes Lloguer BTT Megamo

Reserva trucant al 972 718 001 o a cat@fundaciomap.com
Servei de Transfer
Voleu que us traslladem a vosaltres i a les bicicletes a un altre indret de Catalunya?

Servei de Transfer