Lloguer de bicicletes

El CAT Can Guetes es troba ubicat en un punt estratègic de Ripoll, just al Km 0 de les Vies Verdes dels Pirineus, convertint-se en el punt de partida per realitzar qualsevol excursió, ruta, passejada… ja sigui  a peu o en bicicleta.

Gràcies a aquesta privilegiada ubicació, posem al teu abast un extens i ampli servei de lloguer de dos models de bicicleta totalment diferents, però 100% complementaris. Amb models per adults i per petits:

Burricleta

Burricleta – La Bici Rural Elèctrica

Megamo - La BTT

Megamo – La BTT

Pels que desitgin realitzar excursions en qualsevol d’aquestes dues modalitats de bicicletes, poden arribar fins a Ripoll amb tren i desplaçar-se fins al CAT Can Guetes a peu (10 minuts). Podeu consultar els horaris de tren clicant aquí. Pels que es desplacin amb cotxe o autocaravana, poden estacionar a l’ampli aparcament de Can Guetes, enmig del qual hi trobaran el CAT. Un pàrquing que disposa de 6 places per autocaravanes, amb zona d’abocament d’aigües brutes, una presa d’aigua i una zona de pícnic propera.

El CAT és l’únic establiment turístic del Ripollès acreditat per Burricleta Logo Burricleta.

Aquest acord ens permet disposar de bicicletes rurals elèctriques i de rutes exclusives per la nostra comarca per tal que els nostres clients puguin gaudir d’una experiència diferent damunt dels pedals.

Tanmateix, si t’agrada pedalar fort també disposem de bicicletes Mountain Bikes, tant per adults com per nens. Consulta les tarifes i fes la teva reserva trucant al 972 718 001 o enviant un correu electrònic a cat@fundaciomap.com.

Les Tarifes
Tarifes Lloguer Burricletes

Tarifes Lloguer BTT Megamo

Reserva trucant al 972 718 001 o a cat@fundaciomap.com
Servei de Transfer
Voleu que us traslladem a vosaltres i a les bicicletes a un altre indret de Catalunya?

Servei de Transfer